« Home | 67. Theatervoorstelling: 'Ingeblikt' door Beumer &... » | 38. Nieuw café geprobeerd: De Lantaren Koffiehuis » | 16. Top 100 films van het AFI zien: De lijst » | 39. Roger Sanchez @ Bonthuys » | 37. Nieuw restaurant: De Negen Vaten ( Antwerpen ) » | Geziene films in augustus 2006 » | 67. Theater: Platform door NTGent » | 80: Het vierde seizoen van '24' bekijken » | 57: Aquatopia bezocht! » | Foto's van de grote schoonmaak »

85. Werk vinden dat me boeit


De voorbije week was mijn eerste werkweek bij Chroma.be, een bedrijf dat reclame-en bedrijfsfilms produceert. Ik ben er aangeworven als 'assistant production' waar ik zowel zal instaan voor administratieve aangelegenheden als de algemene commerciƫle ontwikkeling van de productie.

De eerste week bleek dat ik daarenboven nauw betrokken zal zijn bij de creatieve productie. Zo maakte ik reeds kennis met de programma's Adobe Premiere Pro en Adobe Encore waarmee ik een nieuwe versie van de showreel van het bedrijf in mekaar leerde steken.

Ik hoop dat het fijne gevoel uit de eerste week kan blijven duren en dat het werk even afwisselend en boeiend blijft. Ik heb er goeie hoop op!



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates