« Home | 67. Theater: Platform door NTGent » | 80: Het vierde seizoen van '24' bekijken » | 57: Aquatopia bezocht! » | Foto's van de grote schoonmaak » | 62 en 92 tegelijkertijd bezig » | Meebome chat-optie toegevoegd » | 97. Minstens 10 ballonnen met adres van deze site ... » | Opdracht verkeerd aan het aanpakken » | 11.Leren jongleren met 3 ballen: Opzoekingswerk » | 2.Top 100 films IMDB.com bekijken: De lijst voor h... »

Geziene films in augustus 2006



Beoordeling:


Op een maximum van 5

Cars:

De Zaak Alzheimer:

La Tourneuse de Pages:

Pirates of the Caribbean 2:

Superman Returns:

The Constant Gardener:

The Hills Have Eyes:

The Jewel of the Nile:

The Punisher:

The Watcher:

The Twins Effect:

Tremors:

Niet mee akkoord? Who cares?

De eindbalans voor augustus:
2 Europese films ( opdracht 17 )
2 gekochte DVD's ( opdracht 1 )



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates