« Home | 37. Nieuw restaurant: De Negen Vaten ( Antwerpen ) » | Geziene films in augustus 2006 » | 67. Theater: Platform door NTGent » | 80: Het vierde seizoen van '24' bekijken » | 57: Aquatopia bezocht! » | Foto's van de grote schoonmaak » | 62 en 92 tegelijkertijd bezig » | Meebome chat-optie toegevoegd » | 97. Minstens 10 ballonnen met adres van deze site ... » | Opdracht verkeerd aan het aanpakken »

39. Roger Sanchez @ Bonthuys



Al geruime tijd had ik geen discotheek van binnen meer gezien. De affiches die aankondigden dat de bekende dj Roger Sanchez naar de Antwerpse club Bonthuys ( de vroegere Club Industria ) kwamen trokken mijn aandacht.

De toegangsprijs van 15EUR werd door FNAC om onduidelijke redenen opgetrokken tot 16,5EUR, maar het besluit stond vast: we moesten en zouden naar Roger Sanchez gaan.

De locatie in de Indiƫstraat was makkelijk te vinden ( Tip: Zoek de zware jongens van de security die voor de deur staan ). Binnen was ik aangenaam verrast door de locatie: ruim en mooi aangekleed met als blikvanger deze muur vol knappe lampen:



De set van Roger was vrij hard, maar zoals verwacht bijzonder funky en aanstekelijk.

Als afsluiter nog even meegeven dat het personeel veruit het vriendelijkste was van de clubs waar ik tot nu toe ben geweest!



Meer foto's zijn te vinden op de site van Outsoon.

De officiƫle website van Roger Sanchez is hier te vinden.



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates