« Home | 62 en 92 tegelijkertijd bezig » | Meebome chat-optie toegevoegd » | 97. Minstens 10 ballonnen met adres van deze site ... » | Opdracht verkeerd aan het aanpakken » | 11.Leren jongleren met 3 ballen: Opzoekingswerk » | 2.Top 100 films IMDB.com bekijken: De lijst voor h... » | 101 in 1001: Mijn lijst »

Foto's van de grote schoonmaak




Zoals beloofd post ik een aantal foto's van het harde sorteerwerk van de afgelopen dagen. Waarom ziet het er na een aantal dagen zwoegen aanvankelijk minder goed uit dan toen je er aan begon?

De gang staat vol zakken met spullen die nog een definitieve plaats verdienen en het appartement zelf is nog nooit zo rommelig geweest!





Na vier dagen opruimen had ik er even echt genoeg van en ben ik begonnen met de spullen die ik op Ebay ga trachten te verkopen reeds on-line te zetten. Dat wordt een werk van lange adem, maar op deze pagina staan nu al een aantal comics, cd's en action figures. Zodra ik 100 objecten on-line heb gezet vind ik dat ik opdrachten 62 en 92 als afgehandeld mag beschouwen.





Ook de papierbak zit overvol met oude tijdschriften, cursussen en kladpapier allerhande. Op weg naar de eeuwige jachtvelden dus...hoe dat er voor papier ook moge uitzien.



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates