« Home | 16. Top 100 films van het AFI zien: De lijst » | 39. Roger Sanchez @ Bonthuys » | 37. Nieuw restaurant: De Negen Vaten ( Antwerpen ) » | Geziene films in augustus 2006 » | 67. Theater: Platform door NTGent » | 80: Het vierde seizoen van '24' bekijken » | 57: Aquatopia bezocht! » | Foto's van de grote schoonmaak » | 62 en 92 tegelijkertijd bezig » | Meebome chat-optie toegevoegd »

38. Nieuw café geprobeerd: De Lantaren Koffiehuis



Reeds tweemaal ben ik iets gaan drinken in het koffiehuis De Lantaren. Het is een kleine en gezellige gelegenheid. Als niet-koffiedrinker ben ik genoodzaakt iets anders op de kaart te kiezen.

De eerste keer werd dat een bijzonder smakelijke warme chocolademelk:


De tweede keer koos ik voor een bananenmilkshake. Deze viel tegen: 3EUR voor iets wat duidelijk met een pakje poeder werd gemaakt? No thanks! De thee werd door mijn tafelgenoot goed ontvangen wat me momenteel doet besluiten dat De Lantaren vooral voor warme dranken een geslaagde plaats is.

Praktische info:
Haarstraat 14-16 - 2000 Antwerpen ( zijstraat van de winkelstraat De Hoogstraat )
Tel: 03/233.83.65
Open van dinsdag tot zondag van 12 tot middernacht.



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates