« Home | 49.Gewicht doen toenemen tot minstens 82 kilo ( ik... » | 93.GPS-systeem aanschaffen » | Blog veel te lang niet ge-update :-( » | Geziene films in september 2006 » | 85. Werk vinden dat me boeit » | 67. Theatervoorstelling: 'Ingeblikt' door Beumer &... » | 38. Nieuw café geprobeerd: De Lantaren Koffiehuis » | 16. Top 100 films van het AFI zien: De lijst » | 39. Roger Sanchez @ Bonthuys » | 37. Nieuw restaurant: De Negen Vaten ( Antwerpen ) »

Geziene films in oktober en november 2006



Beoordeling

Op een maximum van 5

4:30:

An Inconvenient Truth:

Batman Begins:

Bliss:

Borat:

Brick:

Children of Men:

Goodfellas:

Miller's Crossing:

Pulse:

Sunset Boulevard:

The Black Dahlia:

The Queen:

Vertigo:

De eindbalans voor oktober en november 2006:

4 gekochte DVD's( Opdracht 1 )
3 films uit IMDB Top 100 ( Opdracht 2 )



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates