« Home | Geziene films in september 2006 » | 85. Werk vinden dat me boeit » | 67. Theatervoorstelling: 'Ingeblikt' door Beumer &... » | 38. Nieuw café geprobeerd: De Lantaren Koffiehuis » | 16. Top 100 films van het AFI zien: De lijst » | 39. Roger Sanchez @ Bonthuys » | 37. Nieuw restaurant: De Negen Vaten ( Antwerpen ) » | Geziene films in augustus 2006 » | 67. Theater: Platform door NTGent » | 80: Het vierde seizoen van '24' bekijken »

Blog veel te lang niet ge-update :-(

Tot mijn schade en schande moet ik vaststellen dat mijn blog al een drietal maanden verwaarloosd wordt. Hiermee komt opdracht 90 ('90.De blog waarop ik de vooruitgang van deze lijst zet gemiddeld 1 keer per week updaten') in gevaar.

Ik ben echter van plan om dit weekend opnieuw een update door te voeren. Tenslotte worden de zaken op de lijst met mondjesmaat afgewerkt, maar vind ik nooit de tijd om er iets over te schrijven op mijn blog.

Ik denk dat het me wel zal lukken als mijn bijdragen bijzonder kort blijven :-D

Wish me luck!



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates