« Home | 11.Leren jongleren met 3 ballen: Opzoekingswerk » | 2.Top 100 films IMDB.com bekijken: De lijst voor h... » | 101 in 1001: Mijn lijst »

Opdracht verkeerd aan het aanpakken

Na de eerste paar dagen van deze opdracht besef ik dat ik de zaken verkeerd aanpak. Het zijn namelijk geen '1001 opgaven in 101 dagen'! Ik ben me m.a.w. veel te veel aan het haasten.

Na de dagelijkse oefeningen in het jongleren en het werken aan mijn eigen computerspel merkte ik dat ik er echt té veel tijd instopte en niets meer deed wat niet op de lijst stond!

Vanaf nu doe ik het dus iets rustiger aan. Laat dit ook een wijze les zijn voor anderen die een gelijkaardige '101 opdrachten in 1001 dagen' willen doen: het is goed om gemotiveerd te beginnen, maar put jezelf niet uit in de eerste dagen van de opdracht!



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates