« Home | 2.Top 100 films IMDB.com bekijken: De lijst voor h... » | 101 in 1001: Mijn lijst »

11.Leren jongleren met 3 ballen: Opzoekingswerk

Vermits ik vrij onhandig ben en verre van een perfecte coördinatie heb tussen de linker- en de rechterhelft van mijn lichaam vrees ik dat ik behoorlijk wat tijd zal mogen uitrekken om te leren jongleren.

Vandaar dat ik nu al wat opzoekingswerk heb verricht wat het volgende opleverde:

1.Een video waarin men de techniek uitlegt:






2.Een 'handleiding' inclusief tekeningen die het geheel moeten verduidelijken.




3.Nog een pagina, ditmaal met bewegende tekeningen.


Deze namiddag ga ik even kijken in een lokale speelgoedwinkel of ze hebben wat ik hiervoor nodig heb en dan begin ik aan de basis-technieken. Dit is een goed moment om ook even bij de verzekeringen binnen te springen...Er zouden wel wat zaken kunnen sneuvelen.



Deadline:

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates