« Home

101 in 1001: Mijn lijst

Tijdens het surfen kwam ik op deze pagina. Het betreft een opdracht die je jezelf oplegt: stel een lijst op van 101 doelstellingen die je in een periode van 1001 dagen moet halen.

Na veel gepieker en het doornemen van de lijstjes die anderen maakten ben ik tot de volgende 101 zaken gekomen die ik allen zal proberen te halen tegen de deadline: woensdag 22 april 2009 ( gevonden door gebruik te maken van deze handige site )

Doelen in het groen werden gehaald.


De volledige lijst:

1.Gekochte DVD's bekijken

2.Top 100 films IMDB.com bekijken ( 43 gezien )

3.Naar Parijs gaan

4.Naar Berlijn gaan

5.Naar Londen gaan

6.Eurodisney bezoeken

7.Een buitenlandse zoo bezoeken

8.Kamer beneden grondig opruimen

9.Nieuwe plastic hoesjes kopen voor comics

10.Uitgaven beter in de gaten houden door ze te noteren in een spreadsheet

11.Leren jongleren met 3 ballen

12.Minstens 10EUR winnen met een kraslot

13.Vijf boeken lezen van de Modern Library Top 100

14.Deze lijst publiceren op het net

15.Het adres van die site in een fles stoppen en in het water laten

16.Top 100 films van het AFI zien

17.100 Europese films zien ( Nog 98 te zien )

18.Alle Oscar-winnaars voor Beste Film zien

19.Alle Gouden Palm winnaars van de laatste 25 jaar zien

20.100 keer ononderbroken kunnen pompen

21.Een sixpack hebben

22.Een sneeuwman bouwen

23.Opstaan om 5 uur 's morgens om te gaan joggen

24.Iets van een veiling kopen dat meer dan 100EUR kost

25.48 uur zonder een computer te gebruiken

26.Het duurste ijsje bij Häagen-Dazs eten

27.Al mijn DVD's in DVD Profiler zetten

28.Spout.com zo up-to-date mogelijk maken

29.Rond de blok wandelen na middernacht

30.10 fotografische projecten afwerken

31.Fruit eten dat ik nog nooit at

32.Leren op tijd te zijn op afspraken

33.Een dankbrief schrijven voor een goed product of een goede dienst

34.Aan minstens 15 mensen een visitekaartje geven

35.Updaten profiel op Pleasurecards.com

36.Op 5 profiel-sites een profiel aanmaken. Na 50 reacties te hebben gekregen een selectie on-line zetten

37.Tien nieuwe restaurants proberen ( Nog 7 te proberen )

38.Vijf nieuwe café's proberen ( Nog 4 te proberen )

39.Vijf verschillende dancings/discotheken bezoeken ( Nog 3 te bezoeken )

40.Minstens 5 keer gaan muurklimmen

41.Minstens 30 keer gaan zwemmen ( nog 28 keer te gaan )

42.Tien foto's laten ontwikkelen op een grootformaat bij een goeie fotograaf

43.Een klachtenbrief schrijven voor een slecht product/slechte service

44.In een boom klimmen

45.Iets kopen op een rommelmarkt/antiekbeurs

46.Een papieren vliegtuigje van een hoog gebouw gooien

47.Elke aflevering van Family Guy {her}bekijken

48.Een maand lang geen frisdranken met cafeïne drinken

49.Gewicht doen toenemen tot minstens 82 kilo ( ik weeg nu 75 kilo )

50.Minstens 10 gerechten kunnen klaarmaken

51.Een autobiografie lezen

52.Leren om 10 verschillende cocktails te maken

53.Naar een concert gaan

54.Een eigen computerspel maken en on-line ter beschikking stellen

55.Een lezersbrief publiceren in 3 kranten en 3 tijdschriften

56.Verzameling DVD's netjes ordenen in kasten

57.Aquatopia bezoeken

58.Op een kaart van België geblinddoekt een plaats aanduiden. Daar naartoe reizen en foto's maken

59.Cadeautjes kopen voor familieleden zonder dat ze voor een verjaardag zijn

60.Beginnen aan een stamboom van mijn familie

61.Een lange brief/mail schrijven aan oude pennevriendin Elizabeth Zimmermann

62.Speelgoed, comics, ... sorteren en op Ebay zetten wat absoluut geen nut meer heeft om bij te houden

63.Een origineel kunstwerk kopen

64.Een gigantische mozaïek maken van foto's die ik op het net heb gevonden

65.Naar de opera gaan

66.Naar een balletvoorstelling gaan

67.Naar 3 theatervoorstellingen gaan ( nog 1 te gaan )

68.Drie boeken lezen die ik normaal gezien nooit zou lezen

69.Naar Italië gaan

70.Een sportevenement bijwonen

71.Kajakken (in de Ardennen)

72.De service van www.cinetroc proberen om DVD’s te ‘ruilen’

73.Naar drie Belgische filmfestivals gaan

74.Naar twee buitenlandse filmfestivals gaan

75.Backup maken van foto's, muziek etc... en in mijn bankkluis steken

76.Reis naar Japan plannen ( vlucht, accommodatie, maaltijden, sightseeing, ... )

77.Naar een reünie gaan van de middelbare school

78.De TV serie Lost bekijken

79.The Sopranos EINDELIJK bekijken

80.Vierde seizoen van 24 bekijken

81.Band of Brothers EINDELIJK bekijken

82.Een maand lang elke dag een tekening maken

83.Gaan bowlen met minstens 4 vrienden

84.Gaan poolen met minstens 4 vrienden

85.Werk vinden dat me boeit

86.Een goocheltruc leren

87.Al mijn oude foto's scannen

88.Een stand-up-comedy show live bijwonen

89.Maak een overzicht van mijn gemiddelde dagelijkse dosis 'obsessive compulsive behaviour' en verminder het minstens met de helft

90.De blog waarop ik de vooruitgang van deze lijst zet gemiddeld 1 keer per week updaten

91.Niet meer dan 80 smsjes versturen in 1 maand

92.Minstens 200 zaken weggooien, weggeven of verkopen

93.GPS-systeem aanschaffen

94.Maak twintig foto's die het waard zijn om toegevoegd te worden in mijn portfolio

95.Win 5 wedstrijden

96.Overhaal 5 mensen om ook een 101 in 1001 lijst te maken

97.Minstens 10 ballonnen gevuld met helium en met een kaartje met het adres van mijn site loslaten in mijn tuin

98.Drie zaken in origami leren maken

99.In twee maanden 50EUR geven aan bedelaars die ik op straat tegenkom ( telkens 1EUR per persoon )

100.Vitrinekastje vullen met art toys

101.Maak een nieuwe lijst van 101 zaken zodra ik nog maar 25 dingen moet halen



Deadline:

Vorige posts

Links

  • Triplux
  • Wikipedia
  • Firefox

  • Ben je ook bezig met een '101 dingen in 1001 dagen' project mail me dan op 1001dagen@gmail.com en dan zet ik de link naar je site of blog hierbij.

RSS spullen

De feed van deze blog [Wat is dit?]




Hou me op de hoogte wanneer deze blog wordt ge-update

wat is dit?

Deze site ziet er het beste uit met de Firefox-webbrowser

Get Firefox
Andere zaken die mijn blog er interessanter doen uitzien dan in werkelijkheid het geval is







Te vinden via de volgende sites...waardoor ik populairder lijk:

Blog Flux Directory Top Personal Blogs Catch This Blog

Rate Me on BlogHop.com!
the best pretty good okay pretty bad the worst help?

Powered by Blogger & Blogger Templates